Knepigt.

Jaha, då har jag äntligen fått tag i hälsocentralen och den trevliga kvinna som tar emot samtal. Tydligen ställer dom numera diagnoser per telefon. Konstigt egentligen..vilken lösdrivare som helst kan väl då ringa och få sig en karta penicillin.
Nåväl, har i allafall ett konstaterat fall av djävulens värsta påfund, urinvägsinfektion, och erhåller därför en kur tabletter som skal inmundigas i fem dagar. Vilken tur att jag är chaufför i helgen vill jag mena.

Nu ska fröken dra sitt ass ut i sajberspejs och kolla lite bloggar.
Solong.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter inte bra med uvi... Krya på dig!! =)

Postat av: kingcool

Du kunde ringt mig HAHA

Hade veta de dära på engång ;)



Krya på dig nu

2010-09-02 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se