Björnstjärne.

Hejpåergöttfölk.
Veckan som varit har till största delen gått i arbetets tecken. Har jobbat sju dagar i sträck..nåja, en av dagarna var jag ju och gjorde högskoleprovet..vilket var lika långt som en arbetsdag. Okej att det kanske inte är så mycke att jobba sju dagar på raken, men har man varit i princip arbetslös i ett halvår så är det en bedrift måste jag säga.
Så idag är det alltså fredag, frejas dag, enligt den grekiska mytologin. En festlig vindrickar-dag enligt Elle mytologin. Tog mig nämligen ett glas vin modell större (dom enda vinglasen som finns att tillgå) när jag kom hit till Björnstjärne. gött.
Har även fixat lite matte sen jag kom hit, skickat in ett uppdrag som jag skickade in i måndags, men det funkade tydligen inte då, fick jag höra igår. drygt.
Gjorde även lite matte hemma innan jag drog hit. 20 uppgifter på 15 minuter och alla rätt, hej duktig tjej.

Nu har jag tusan inte så mycket mer att tillägga..måste nog bege mig ut mot köket och diska innan min käre pojkvän kommer hem från staua..då blir han nog glad!

Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se