Dä tar sä.

Har börjat med en makeover i rummet mitt. Mor min inhandlade nya möbler igår på IKEA och då måste såklart de nya tapeterna sättas upp!
När vi skulle skruva isär sängen för att ta ut den så ramlade den i princip isär..så den blev skrot och en annan säng ska ställas in när det är klart. Det har alltså jag och mamma pysslat med lite under dagen.
Och jag säger då det, när rummet är klart kommer mamma önska mig därifrån fortast möjligt, haha.



Här kommer lite före bilder (dock är det rivet lite tapeter och spacklat en smula);










Halvfärdigt;




Jag tapetserar faktiskt rakt, bara kameran som var lite sned.










Inte annat än att man känner sig lite stolt faktiskt.
Känner mig som Ånkel-skrytPer när jag säger att jag är grym!


Kommentarer
Postat av: Erika

Och så kanske ni ska måla fönsterfodren vita då?

2011-04-13 @ 22:15:54
Postat av: Sara

När du är klar där beöver jag assistans i gillestugan! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se