End of story.

Nuså. Är revyn ett avslutat kapitel. I allafall för i år. Hoppas på repris nästa år, med massa mer ungdomar i ensembeln. Det gick i allafall superbra och jag lyckades klissa in ansiktet i tidningen ännu en gång. Dessutom har man fått många fina kommentarer om hur duktig man var, alltid kul att höra!

Sedan sist har jag inte gjort så mycket, hängt upp på Bergringen raceway och städat inför öppningen, när det nu kan tänkas bli. Annars har mina dagar gått åt till att prutta runt och göra diverse onödiga ting.

Snart är det valborg också, var meningen att jag skulle packa in mig själv och karln och fara till Uppsala, men i brist på slanter blir det ett billigare alternativ, nämligen Bryngelhögen..för där går det inte att göra av med pengar, hur mycket man än försöker.

Nä, nu ska jag sluta tönta runt och kanske måla naglarna, eller packa, eller skrubba fötterna..eller nåt annat, vi får se..kanske till och med Krisse är hemma..

Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se