Förändring.

Gjorde nyss en grej som kan förändra livet för ett par år framöver. Jag berättar när jag vet hur det blir..

Ska försöka boka examination med min webblärare också..lättare sagt än gjort då jag inte fattar hur man vet när datorn på skolan är ledig..får ringa i morgon. Fatta vad drygt att sitta och rabbla tal över ett videosamtal..fyfan, jag vill icke!

Förresten befarar jag starkt att jag läst denna mattekurs på 100%..fast jag egentligen bara ska läsa på 75..Kollade även nu hur länge jag har på mig att läsa matte B, en vecka..EN VECKA!! Det kan fan inte stämma alltså. En hel bok på en vecka kommer ju fan aldrig att gå!

Nåväl, nu ska jag bege mig in i matematikens underbara värld..så jag kanske fattar något när jag väl ska samtala med den där Johan.

Solong.

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Du måste berätta för mamma!

2011-04-13 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se