Nytt.

Jo. Gjorde om lite på bloggen i gårkvällst. Dock kommer headern inte så sitta där alltför länge förhoppningsvis. För om jag får bestämma så kirrar vi (Empan) nya bilder i påsk och hon (Ida) kirrar photoshop, hehe.

Har nu suttit som en slav under matteboken i flere herrans timmar. Tror att jag har grepp om ganska mycket nu faktiskt. Känns skönt då jag har min muntliga examination i eftermiddag.
En annan sak som känns gött är att det idag är sista dagen jag ska läsa matte a. Dock börjar allvaret igen på måndag då jag ska börja med matte b och naturkunskap b. Känns fruktanslöst bra att göra något faktiskt, även fast det är jobbigt när man inte fattar och att man stundtals vill bränna upp böckerna. Men man får tänka att det förhoppningsvis leder någon vart det jag nu sysslar med.


Appropå ingenting fick jag nyss ett sms som jag var tvungen att fnissa en smula åt;

"Är det du som har lärt Leon att ta farväl av sin avföring? Nu när vi bytte bajs låg han och vinkade och sa hejdå datt*". (*bajs).

haha, jag döööör! Nog för att jag brukar drilla honom till att säga hejdå när folk och fä går, men att snacka med bajset liksom. Vilket skitsnack, haha.

Snön smälter undan för undan utanför fönstret. Gött att se gräset även om det är i blötaste och grådassigaste laget. Känns liksom att det snart är sommar.

Och snart är det som sagt påsk. Härliga tider! Om jag inte minns fel så skrev jag förra året att jag älskade påsken. Det gör jag. Soligt och skönt kan man sitta ute i snön med en pilsner, hehe. Dock blir inte påsken som vanligt i år eftersom vi ska spela revy. Och damn vad skoj det ska bli..har träning ikväll igen och snart sitter alla repliker som en smäck!

Nåväl, nu ska jag inte tjattra mer. Ska kolla om tarmen klarar av en kopp kaffe till.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Då kan du komma och ha mattestuga på elvan nu när du går över på B-kursen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se