Hoho.

Senaste:

Låt du hörde:
Inte en ringaste aning.

Film du såg:
Heartbreak kid igår..men jag såg nog tusan inte slutet..tror jag somnade!

Mat du åt:
Körv mä brö.

Kram:
Björnstjärne.

Puss:
Samma här.

Känslan:
Glad.

Resa:
Beror på vad som räknas. Reste till Rätan idag. Annars reste jag till Thailand i November.

Glädje:
Att ha någon att somna bredvid på kvällen - och vakna bredvid på morgonen.

Dröm:
Määh, nu minns jag ju inte vad jag drömt. Har dock drömt sjukt mycket om revyn..typ att man glömt replikerna och sånt.

Person du träffade:
Björnen.

Personen du pratade i telefon med:
Björnen.

Personen du fick sms av: 
Erika.

Gången du åt 7-eleven korv:
Höh? Ingen aning. Kanske aldrig har gjorte.

Gången du var utomhus:
För ungefär en timme sedan då jag gick från bilen till lägenheten.

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Ska man räkna hela familjen var det nog väldigt längesen. Men i torsdags så åt alla tillsammans utom Emelie och Perra.

Saken du köpte:
Bensin.


Allmänt:

Ska bli skoj:
Det närmaste är väl att det ska bli revy och jag för första gången ska göra ett seriöst scenframträdande. Sjukt kul!

Ska inte bli skoj att:
Hmm. Finns nog inte så mycket egentligen.

Sparar till:
Londonresa i höst.

Pålägg som gäller:
Beror helt på vad man äter för macka. Men ost och tomat är nog det godaste.

Önskar att jag var bättre på:
Matematik. Fast det går fan framåt alltså.

Dagens dryck:
Har knappt druckit något idag. Men det får nog bli vatten.

Vad saknar du:
Korven Lindblad.

Tre band/artister:
Min älskade Winnerbäck, Kalle Moraeus och Hasse Thor.

Vad har du gjort idag:
Arbetat åt Rätans städ. Varit på revyträff.

Brukar du svära mycket:
I varje jävla mening.

Hur tidigt stiger du upp:
Beror självklart på vad jag ska göra. Ska jag jobba stiger jag ju upp i lagom tid. Ska jag inte jobba så sover jag tills jag vaknar..vilket på sista tiden har blivit allt mellan 7 och 9.

På helgerna:
Hänger jag oftast med Björnongen. Händer att man tar sig ett järn. Jobbar på söndagar.

Vad ska du göra ikväll:
Jadu. Björnen är ju på skruvarstråt så jag är helt solokvist. Men jag ska väl typ läsa en bok.

Hur många timmar sover du per natt:
Väldigt olika. Men med tanke på att jag brukar somna sådär runt 22 om kvällarna så blir det kanske 10 timmar per natt..plus minus någon/några timmar.

Vem är snyggast i världen:
Finns ju många snyggon, typ Joel Kinnaman..men jag svarar nog Min Björn.

Vad är det för veckodag:
Söndag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Jag träffte min Björn.

Favoritplagg i garderoben just nu:
Mjukisbyxorna.

Längd:
170 cm.

Vikt:
Lagomt.

Byter gärna garderob med:
Hmm. Jag gillar mina egna kläder.

Byxa eller kjol:
Det beror på tillfälle.

Senast utlästa bok:
Lingon och lust. Just nu läser jag "Fånge i hundpalatset" av Martina Haag.

Mitt rum kan beskrivas som:
Mitt rum hos föräldraskapet kan beskrivas som tomt, kalt, spacklat..det ska nämligen tapetseras om. Lägenheten där jag huserar med Björnongen kan gå under ordet Stilig.

Mig själv med tre ord (just nu):
Glad, törstig och en smula trött i fötterna.

Jag tränar:
..inför min debut. haha.

Jag ville bli när jag var liten:
Konstnär. Sedan hotellstäderska av någon mycket märklig anledning.


Kommentarer
Postat av: Erika

Men hallååååå vi åt alla middag tillsammans på Leons födelsedag, det är inte sååå fasligt längesedan. Lite drygt två veckor bara...

2011-04-11 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se