En rolig anekdot.

I morse skulle vi ta bussen in till stan..och vi skulle cykla till bussen (2 km). Bussen gick 05.50 och jag som på senare tid blivit en nervös sovare vaknar minst tio gånger per natt och kollar på klockan när jag ska upp tidigt.

Vaknade i allafall ca 23.45..tog upp telefonen och kollade..min första och enda tanke var `Jag ska bara snooza fem minuter så ska jag kliva upp`. Att jag bara en och en halv timme tidigare lagt mig var inget jag tänkte på då..jag var stensäker på att jag skulle upp..skrev till och med ett sms till Sara (som jag skulle cykla till bussen med) som löd: "Jag hämtar dig med bilen strax efter halv..orkar inte nyckla idag".

Hur tänkte jag liksom? För det första, varför skulle jag åka på skolan mitt i natten? Och för det andra, varför skrev jag nyckla istället för cykla? N och C är ju inte speciellt nära varann..

Ibland undrar jag om jag inte passar bättre in på ett psykhus.


Kommentarer
Postat av: Sara

Skrattar fortfarande åt detta!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se