Gouuudaaa.

Tjenixen hörreni. Nu taggar jag en stund. Ska snart ut och iväg. Ska fiska upp lite fisk. Regnbåge med kastspö var det tänkt, men om det blir så får vi se. Har aldrig haft turen på min sida när det gäller fiske förut. Hoppas sannerligen att Krisse har några braiga tips på hur man får fisk.

Apropå Krisse så spelade vi tennis igår. Tennisbanan var upptagen så vi lirade på Krisses gräsmatta, sen for vi på skolan och spelade mot väggen. Krisse vann båda matcherna, men som den goda förlorare jag är blir jag inte bitter, utan väntar mig en revanch inom snar framtid.

Idag har jag jobbat. 7-16. Det gick bra, trots värmen..

Nej, nu ska jag se om Kristoffer har återkommit så vi kan åka ut på äventyr. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

elle kom hem och berättade att hon inte fick någon fisk!

2011-08-01 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se