Skaplig oflyt.

Som tidigare sagts så tapetserade jag idag. Det värsta jag vet är att tapetsera hörn, så djävulusiskt drygt att jag gärna mer än en gång vill knöla ihop tapeten till en liten knul och slänga.
Idag när jag stod och jävlades som mest med ett hörn och kollar ner på foten ser jag att både foten och stolen är full i blod..och bredvid foten har jag så fint placerat tapetkniven. Smuuurtoooo. Tur i oturen är väl dock att jag inte kände när det hände. Superfötter.

I afton när jag var nere på gärsgårds och hälsade på så skulle jag kliva över ett stycke med borttagna golvlister..och vad gör jag inte då..jo, jag sätter ner samma fothelvete rätt på en spik. Satan i helvete vad ont det gjorde. Antingen är detta en otursförföljd dag eller så är det bara någon övre makt som hintar om att jag inte ska syssla med dylika sysslor. Man börjar ju undra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se