Snööööö.

Nu har vi gått på jullov. Eller ja, egentligen har vi ju en rapport att skriva över jul, men eftersom den inte ska vara inlämnad förän den 9 januari så tar jag banne mig friheten att ta lite jullov i allafall.
Var in till stan igår och handlade klart julklapparna, fann en superfin klänning som jag tänkte ha på julafton..eller nyår..eller kanske både och. Är annars ganska nöjd med vad jag handlat för julklappar och hoppas på att de som får dom blir glada!

Har varit ganska less hela dagen idag, kanske har klivit upp på fel sida av sängen, men dagen har känts allmänt slö, seg och onödig. Fick betyg i mikrobiologin och läkemedelsberäkningen nu i dagarna, hade klarat båda. Kan dock säga att jag är förbannat less, less på att folk och fä anser att det är en tävling om vem som fått mest poäng på tentorna. Jag är så less på det. Man ska klå varann hit och klå varann dit, kan man inte bara göra sitt bästa utifrån sin egen prestation och sedan få vara nöjd över det?! Nöjd över att man över huvudtaget klarat tentan, för det är väl ändå det som är huvudsaken?! Jaja, orkar inte ödsla mer energi på vad jag redan gjort över det där nu, jag blir bara irriterad.

Ikväll blir det korvstroganoff till middag, typ världens godaste mat. Och i morgon blir det Svensta för att ge Björn en julklapp innan han drar sitt pick och pack till Värmland.
Hörde att skidspåret var uppkört nu också, jippikayey vad roligt! Dock kan jag lessna på att det måste vara så kallt ute, ellerja, kallt och kallt, men det är fan inte ett gött skidväder!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Blev bara blaj av allt. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se