Kvällens.

Humör: Jovars, om man bortser att jag i gryningen ska träffa min arbetsförmedlare, så måste jag säga att humöret är rätt bra.
Borde: Städa en smula, tvätta en aning och eventuellt sova.
Planer: Närmsta planerna är väl lite Vänner och sedan sömn.
Klädsel: Just nu har jag bara linne och underbyxor. Det är ju för tusiken natt snart.
Smink: All natural för tillfället. Annars idag har jag kört på nästan hela kittet.
Längtan: Till min Björn lite.
Dryck: Vatten i ett glas breddma me. Drack ett glas mjölk till Solsidan tidigare i afton.
Musik: Spotify. Har dock stängt ner nu.
Bästa: Lite prat med mor och far. Ser fram emot saker som kommer hända.
Sämsta: Inget vad jag kommer på. Ellerjo, att lakanet korvar sig så fort man rör sig.
Väder: Mörkt.
Vill ha: Sommar. Ölhäng. Trevligheter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se