Fotolek.

Nu jäklar har jag photoshop igen. Äntligen. Dock är det bara en testversion på 30 dagar, så är det någon som behöver hjälp så säg te innan månaden är slut!
Har funderat på att investera i photoshop, eftersom jag faktiskt använder det jäkligt mycket när jag väl har det. Sökte på pricerunner efter photoshop cs5..det billigaste kostade tiotusen. Det kan väl tusan inte stämma?

Nåväl, hur det än är så har jag pysslat ihop en liten bild.
Har redigerat bort lite saker på bilden som var stygga, tex en vägskylt, några stolpar och räcken. Jag har även bättrat på skärpan i bilden, lagt på lite ljus och tillslut gjort den i gråskala. Tyckte den vart ganska bra. Man är ju ändå bara amatör.



Kommentarer
Postat av: Erika

Verkligt fin.

2011-01-24 @ 08:05:23
Postat av: Sara

Snyggt! Härligt kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se