Halloj.

Hejsan Svejsan.

Idag har jag minsann arbetat..som vanligt på söndagar i och för sig.. Dock var jag ovanligt trött, höll på att somna mest hela tiden som det kändes. Annars var dagen riktigt lugn, den flöt på i en mindre härlig kombination av Skåningar, utlänningar, dammiga golv, gamla matvaror och en fastkörning..och än en gång fick jag bli lösknuffad av gästerna jag nyss synat åt. Grattis till mig att jag har en bil som inte tar sig upp om det är mer än en halv grads lutning.

Nåväl, sitter hemma hos Björnongen och gör inte mycket alls. Funderar på om jag ska diska..men det kanske får bli efter meddan istället.

Nej, nu ska jag kolla om det är något på televisionen..bäst att passa på att kolla på vad tusan man vill medan Björnstjärne inte är hemma, hehe.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se