Hej.

Goder afton, goder afton både herre och fruuu..jag önskar eder alla en fröjdefull juuul. Fast nu är ju julen slut..men i mitt fönster står fortfarande adventsljusstaken..och julgardinerna hänger på stången.

Dagen har flutit på ganska bra faktiskt, förutom att jag har en djävulsk skitvärk som ett bälte kring magen, och har haft hela dagen. Är så less. Tror att det kan vara (ursäkta snuskfaktorn) en skitkorv som satt sig på tvären eller något, för ont som ett helvete gör det.

Annars har jag faktiskt haft en trevlig afton, har suttit på norsgårn. Jag och min goda granne Stålis spelade Uno och bäljade i oss kaffe. Vi bestämde även att det blir Petter på skalet nu den 29onde, måste ju utnyttja mitt personalkort till max. hehe. Så om någon känner för att vara chaufför så tas det glatt emot!

Renoveringen i casa di Krisse börjar smått komma igång igen, i allafall ideerna. Tänkte jag skulle sparka igång karln i morgon eftermiddag med lite målning så det blir klart någongång. Kan ju inte vara kul att bo där som det är nu. Sen skulle vi behövt låna en overhead en sväng för lite dekoration. Någon som har?

I morgon är det annars jobb som står på programmet. Ska upp på Skalet och göra ett dagsverke..sedan hem på byn igen och arbeta lite på dagis..som den hårt arbetande människa jag är. haha.

Nej nu ska jag knäppa på Vänner, säsong 3 och dra igen öuglocka. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns en overhead på Norsgår´n. =)

Postat av: Allmighty

Han har allt... ;)

2011-01-20 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se