Jag vill ha sommar..

  • ..för att slippa klä på mig tusen plagg varje gång jag ska gå ut.
  • ..för att slippa skrapa rutan när jag ska någonstans med bilen.
  • ..för att slippa köra fast.
  • ..för att kunna sitta på Stålis paviljong och dricka vin (fick sjuk längtan efter det nu).
  • ..för att kunna ha leggings utan att bli böttenspäckt.
  • ..för att stråka.
  • ..för att slippa pulsa i snön.
  • ..för att hänga på Soppsans balkong (och framförallt, för att slippa se henne skotta den :)).
  • ..för att grilla!
  • ..för att kajka på byn.
  • ..för att äta glass.
  • ..för att ha det ljust ute längre!
  • ..för att åka ut och spana på djur (helst i Stålhands bil när larmet går ;)).

Skulle kunna keepa on all night så att säga, men nu måste jag tusan sova. Godnatt folket.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också ha sommar och sitta på paviljongen och sippa vin!!!! =) Älgsafari med hästkukstittning med min bil som tjuter som en vettvillig var ju också en upplevelse! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se