Lista.

Usch, jag vet att många (bland annat min mor) hatar när jag skriver listor, men what the heck. Jag gillar´t :).

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min fina Björn som bara var där med mig.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. Sov som en stock.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Raderade bloggar, kollade platsbanken och smsade.
Det sista du sa högt: Godnatt.
Det senaste någon sa till dig: Godnatt.
Vad har du druckit idag: Juice, vatten och kaffe.
Vad var det senaste du åt: En hårdbrömacka med ost. 
Vad var det senaste du köpte: Bensin till biln.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun. Ek kanske.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt. Minusgrader. Kallt.
Godaste glassmaken: Choklad. mumsish.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jodå. 
Sover du tungt: Ohja, sover igenom det mesta.
Drömmer du mardrömmar: Det händer, dock inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb: Hmm, jodå. Man träffar mycket folk, trevligt som otrevligt.
Favoritklädsel: Underställsbyxor och tjocktröja. Är ju så hiskeligt frussen av mig jag ju.
Favoritlåt just nu: Det var en svår en. Ingen aning faktiskt.
Vad ser du om du tittar till höger: Tapeten och sänggaveln.
Vad gör dig glad just nu: Tanken på allt fint jag har omkring mig.
Vad ska du göra härnäst: Slå på Vänner och sova en smula.
Höger eller vänsterhänt: Höger. Såklart!
Humör just nu: Sliten, men ganska glad ändå.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Nå byxor och en munkjacka.
Sommarplaner: Ingen aning, det har ju nyss varit sommar.
Hur många kuddar sover du med: Har två i sängen, men sover endast på en.
Spelar du något instrument: Icke!
Morgon eller nattmänniska: Det går i perioder. Just nu en nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Att alla runt omkring mig mår bra.
Är du kittlig: Ibland.
Snarkar du: Tydligen. Men jag tror inte på´t.
Stjärntecken: Stenbock. Envis som tusan, eller inte.
Äckligaste insekten: Myror. snusk.
Längtar du mest efter just nu: Min Björnonge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se