Skitkorv, förkylning och massa klagerier.

Det var nog tusan ingen skitkorv som satt på tvären. Det var nog mer än sämre badagad förkylning som sakta men säkert intog min lekamen. huvva.
Idag har jag varit less..lessare än på länge. Less på dessa förbannade slaggprodukter also known as Stockholmare..de tror tydligen att det är andra regler som gäller för dom när dom är här. Dessutom tror dom att bara för att en annan kommer från bygda så vet man inte vart Stockholm är. crazy coconut i say.

Nåväl, kom i allafall till min sista stuga för dagen och inser att den ser ut som en sanitär olägenhet. Far till gästservice för att klaga (vid det här laget är jag färdig att gråta av lesshet). Nehej, det där måste åtgärdas på en gång. Bara att bränna upp igen, kavla upp armarna och börja torka öl. kul. Dessutom hade dom jävlarna hällt ut en bukett blommor i sopskåpet så när jag skulle ta reda på det vart jag rövsnorig.

Slutade dagen, kände mig nöjd. Kom på att jag har lovat att städa på dagis två timmar..dog lite, for ner och städade så fingrarna glödde.

Nu är jag mör! Men bättre egentligen att man håller igång så förkylningshelvetet bryter ut istället för att ligga och fjanta sig i kroppen.

Hmm. Ikväll blir det casa di Krisse en sväng för lite takmålning.

Så, nu är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se