Tadam.

Eftersom jag har så fruktansvärt lite för mig, så kör vi en matlista..i utifall någon skulle få för sig att bjuda mig på middag..så vet ni ju vad jag gillar..hehe.

Varm dryck: Kaffe såklart!

Kall dryck: Vatten är väldi gott, annars fanta.

Alkoholhaltig dryck: Öl!

Drink: Hmm, brukar oftast dricka fruktiga drinkar, sen får bartendern göra som han vill. 

Pålägg: 
Ost är gött.

Grönsak: Gurka och tomat.

Frukt: Apelsin och banan.

Bär: Jordgubbar.

Krydda: Vitlökskrydda.

Godis: Choklad.

Snacks: Chips, popcorn eller cheezballs.

Choklad: Marabou.

Ost: Vanlig hederlig arbetarost.

Sallad: Räksallad.

Tårta: Smörgåstårta.

Bakverk: Vaniljhjärta.

Sås: Vitlökssås.

Glass: Chokladglass.

Snabbmat: Hamburgare eller pizza.

Flingor: Sånna där fullkornsflingor. Dom är goda.

Pizza: Färska tomater, fläskfilé, pressad vitlök..mmm..

Naturgodis/Nötter: Cashewnötter.

Soppa: Sparrissoppa, ärtsoppa, nyponsoppa, blåbärssoppa. Åsså åt jag en sjukt god Seafood-soppa i Thailand.

Utländskt kök: Thailändskt eller mongoliskt.

Halstablett/Tuggummi: Kungen av Danmark.

Äter inte: Blodpudding och tjockpannkaka.




Kommentarer
Postat av: Erikki

Gillar du vitlök??

2011-01-21 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se