Tjena.

Sitter nere på gärsgårds och glor på idrottsgalan. Det känns sannerligen som det var igår jag själv var där och tog emot ett pris..ellerja, jag var i allafall där..2006.

Den lille mannen i det här huset leker runt i sina älgtofflor, eller leker gör han väl inte heller egentligen..han jobbar på att komma upp i mitt knä..samtidigt som han ska leka med usb-lampan och sjunga en trudelutt av okänd art..för att nästa stund stoppa legobitar i tvättkorgen och sedan rulla den runt, runt, runt tills det skramlar riktigt mycket..då skrattar han.

Nåväl, nu ska jag inte skriva något mer, utan ägna mig åt den lille leksaksgubben dom belägrat mitt tangentbord.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se