Händelser.

Jag är hemskt dålig på att uppdatera, usch jag vet..och eftersom ungefär varenda inlägg börjar sådär måste man kanske börja fundera på om man ens ska fortsätta att skriva överhuvudtaget?

Nåja, tänkte bjuda på lite bilder från senaste i allafall;

  
Jag har druckit choklad med den lille..som förövrigt bestämt skulle ha vintermössa på sig.





Den gode fadern köpte nytt däck till cykeln, sen blev det åka av!





Var över på vin hos Stålis där kvällen slutade med en mindre eldsvåda.


 
Jag har varit på promenix med den fine.



Jag har inspekterat mitt lazyeye.





Jag har hälsat på hemma hos Keista.


 
Vi besökte Klövsjö stenugnsbageri med dessa galningar.
Linnea verkar tycka att dagen är en aningen varm.





Hopp på Åsen.







Tog en kvällslig båttur med Krisse och Ingvar.



Kaaaaajk.


 


Kollat på vindkraftverken.



Spelat Alfapet med snusk-Sara.



Björn skulle göra en vitryss, men Kahluan tog visst slut..



Den lille har kört "oppe" (moppe) och givit gällivarehäng ett ansikte.



Jag har jobbat.



Såg en räv en dag. På bilden hann den dock smita en smula, så det enda man ser är huvudet som sticker upp.



Hängde på Barkis med den här killen..



..sen tippade han mitt uppi allt.



Undra om Mickes pappa vart fundersam över att få kärleksbrev från Haraldsson inkasso.



Var en sväng på invigningen av Rätans camping och bad i lördags. Med mig hade jag dessa dårar.



Dåraktiga chejer.


Det var lite från mig nu. Örsk itna mejr. Hejda.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för uppdateringen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se