Irritationsmoment.

Finns det något mer irriterande än internetsidor som inte vill öppnas? Man får bara fram den där jävla `sidan kan inte visas`..alla andra sidor går att gå in på, men inte mittuniversitetet..jag som tänkte att jag skulle vara en smula duktig och kolla igenom schemat för de första fem veckorna i skolan, men icke!!

Har i allafall kollat igenom litteraturlistan..ska man handla alla böcker slutar kostnaden på den fina summan av 2800 kronor. catching..och det är bara för de fem första veckorna..jag blir gråhårig. Tur att jag fick inside-information idag från en sjuksköterskestuderande om vilka böcker som är värda att köpa och inte. Nåväl, det reder sig nog med det tillslut.

Annars har jag arbetat idag, mellan 7 och 15. En mycket trevlig dag eftersom det bjöds på tårta, alltid uppskattat..jag kommer nog aldrig bli av med min putbuk!

I morgon blir det staden igen för lite mera stråk, härligt! Hoppas inte att den förbannade huvudvärken återkommer igen, kanske bäst att ha på sig glasögona nu i ett dygn innan det är dags för att förebygga fanskapet.

Nej, nu ska jag kolla miun´s hemsida igen, funkar det inte så åker eventuellt datorn ut genom fönstret..men mest troligt får den stå kvar eftersom den inte är min..

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får dela med dig av inside-informationen! =) Böcker är ruskigt dyrt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se