Nöjd till tretusen.

Sjukt. Inte nog med att jag klarade matematik b examinationen, jag har ikväll, 18.30 genomgått examinationen i naturkunskap b också, med ett godkänt resultat. Kan inte med ord förklara hur glad jag är över att jag blev godkänd i dom båda. Helt ärligt så trodde jag inte det. Svävar på små blåa moln nu kan jag säga!

Det känns dessutom underbart skönt att inte längre veta vad jag ska göra på kvällarna. Skönt att slippa den där ångesten som infinner sig när man är så trött så ögonen går i kors, men man känner att man inte kan sova för man måste läsa..och läsa..och läsa.

Jag är som sagt fruktansvärt glad och stolt över mig själv! Nu ligger framtiden och mina mål inte längre i mina händer, vilket känns skönt.

Är även stolt och nöjd över Stålis som klarat det här tillsammans med mig. Grymma är vi!

Tack å hej, nu ska jag inte plugga!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Detta var ju jätte bra! Stort grattis!

2011-06-03 @ 08:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se