Check!

Todays händelser;

- Åt havrefras med mjölk till frukost.
- Diskade.
- Räknade matte.
- Pratade med Emelie i telefon (hu kom i möra, yeyy).
- Konstaterade att det är nästa vecka högskoleprovet är.
- Skrev ut Högskoleprovet från hösten 2010 och övade.
- Kollade på Novo om jag fått betyg för gårdagens prov.
- Insåg att jag erhållit högsta betyg på provet. YEEEY!
- Gjorde två kapitel i internetutbildning om demens.
- Drack åtskilliga koppar med kaffe.
- Räknade mer matte.
- Diskade igen.
- Städade badrummet.
- Blev bjuden på ris och Björngryta (inte Björnkött alltså, bara en gryta gjord av Björn).
- Räknade ännu mera matte.
- Sade farväl till karln som åkte på gymmet.
- Räknade matte.
- Övade på högskoleprovet.
- Diskade.
- Kokade kaffe.
- Satte mig vid datorn igen..

Jag kan alltså när jag vill. Fan vad jag är duktig!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk va mycket du kan få gjort när du inte bara sover =)

Postat av: Sara

Men härre guuuu qvinna va du e ihärdig! =)

2011-03-22 @ 22:05:50
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Maximiliancarmen

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2012-07-04 @ 07:05:04
URL: http://maximiliancarmen.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se