Svordomar.

Tänkte blogga. Lägger datorn i knät. Kabeln har fastnat under den utdragna nattduksbords-lådan. Ställer ifrån mig datorn. Rycker. Drar. Skjuter. Svär. Svär så in i helvete. Svär lite till. Får igen lådan. Får lös kabeln. Svingar mig återigen upp i sängen. Slår armbågen något så sjukligt hårt i datorns hörn. Får tidernas värsta kärringstöt. Kan bara tänka; "Jag vill inte dö".

Sitter nu, tio minuter senare, med en ond arm. Känns nästan som att den ska ramla av.

Kontentan av det hela är lite att Gud straffar med detsamma. Man ska alltså inte svära.

Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha!!

2011-03-03 @ 08:20:58
Postat av: Sara

Älskar din nya header!!! =) Jag blir glad varje gång jag ser den men vet inte varför...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se