Åter.

Hej igen.
Nu har vi haft ett välbehövligt uppehåll, det har stått jäkligt still nu ett tag..men det är ett stort projekt att ansluta sig till internet och skriva..man ska ju ha något att skriva om också liksom.

Valborg spenderades uppe i Bryngelhögen - Tyskbacken tillsammans med Björne, Erkki, Micke och Leon. Även Fredrik och hans flickvän Elena kom på besök och tog sig ett par järn, väldans trevligt.
Somnade i soffan innan klockan var tio på valborgsmässoafton, trött som en gnu.

Och förra helgen var det alltså forum - har tyvärr inga bilder att bjuda på eftersom Empan har tatt med sig kamerorna till Uppsala. Dock måste jag säga att det var det lugnaste forumet jag varit med om tror jag..nåja, inte i det stora hela kanske, men i våran stuga i allafall. Alla var väldigt städade och fina..så jag har egentligen ingenting att berätta från helgen, förutom att det är fruktansvärt tragiskt att människor ska behöva bli skadade eller alternativt behöva sätta livet till för att det är någon jävla idiot som tycker att det är lägligt att åka ut och köra bil i storfyllan. Det är ofattbart jävla korkat.
Skänker även en tanke till killen som blev kvar i huset som brann, det är så fruktansvärt att man inte ens vill tänka på det!

Dagen till ära har jag sysslat med lite av varje. Varit i Svensta, läst naturkunskap, lekt med Leon och druckit kaffe. Skulle väl egentligen ha tagit mig en cykeltur nu på kvällskvisten, men min röv gör så fruktanslöst ont sen cykelturen igår..den där sadeln är sannerligen inte att leka med. Och vetni, jag har inte haft telefonen på mig på hela dagen, hade inga fickor på byxorna och jag orkade inte bära den med mig.

Nu finns det väl egentligen ingenting mer att förtälja. Funderar på att knalla ut i köket och äta en tallrik mjölk och flingor..gött. I morgon är det jobb som står på programmet igen. yeyy.

Hejdå på er gött fölk. Ska försöka hålla uppe uppdaterandet hädanefter.
Solong.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kul ju med lite uppdate!

2011-05-12 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se