Fuckit och mycket svärord.

Det är så typiskt. När det är vinter och fucking kallt, då längtar man till sommaren för att den är varm och go. Då har man liksom glömt bort att tidigare svenska somrar i livet har varit skit.
Samma sak med denna helvetes uppfinning allergi. Man hade liksom glömt bort den när vintern kom och man längtade efter sommaren och att träden ska stå i blom.
Och nu mår man som en påse skit. Näsan rinner och ögonen kliar till förbannelse!
Och eftersom allergitabletterna nio dagar av tio inte fungerar så vill jag ha receptbelagt medicin..men icke, det är bara i yttersta nödfall dom gör så nu för tiden..om man har klåda och sån skit..blir så förbenat less.
Dessutom ville jag göra om mitt allergitest, som jag gjorde för en himla herrans massa år sedan, tror ni det gick? Nej, dom testar inte på vuxna tydligen. Skitkörver.

Förlåt för mitt ovårdade språk. Ingenting som ni bör anamma.

Hejdå, nu går jag och snyter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se