Gilla vs Ogilla.

Gilla

Sommaren.
Dock verkar denna osaliga vår hålla på sig och vägra släppa fram sommaren. Tänk er att ha en riktig medelhavsvärme nu, med grillad mat, öl, kubbspel och massa halvnaket folk. Jag säger bara, härligt!

Balsam.
Tänk att håret blir så mjukt och följsamt. Älskart!



Ogilla

Hagel.
När solen skiner som bäst och man tänker att man ska gå ut. Då börjar det plötsligt hagla. Från ingenstans liksom.

Människor.
Kanske inte människor i allmänhet, men vissa människor i synnerhet. Människor som tror att dom står högre på samhällets trappa än en själv. Människor som försöker vara dyngsmarta, fast dom egentligen inte fattar ett skit. Människor som överhuvudtaget är otäck, elak eller gör ner andra människor.

Cykelsadlar.
För att precisera mig lite så menar jag sadeln på min fars cykel. Den är smal och hård. Hade rövvärk i flera dagar sen jag cyklat fyra kilometer. Hövva.

Idéer.
Okej, idéer är väl egentligen jättebra. Men inte idag. Jag har kommit på tusen saker som jag är skitpepp på att göra. Typ pyssla och grejer. Men så fort jag ska skrida till verket ledsnar jag och gör något annat istället..som jag ledsnar på..och sen fortsätter det så..

Ensamhet.
Att bo ensam. Det kan vara riktigt skönt faktiskt. Men att mamma och pappa är i Spanien och jag är hemma i det stora huset själv är lite läskigt. Ska nog flytta ner på gärsgårds.

Vart inte så mycket på gillalistan. Men jag är en smula fientlig idag.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se