Hallå.

Hejsan smulorna.
Nu är jag vaken, eller egentligen vaknade jag redan halv åtta och kunde inte somna om. Men nu är jag uppe och fit for fight för dagen, nyduschad och naturell. Hade tänkt gå ut och ta lite kort idag, på vad vet jag inte, men det återstår att se..förhoppningsvis lägger jag upp korten här sen.

Vad har hänt sedan sist då? Typ ingenting kan jag säga. Var uppe på skalet och slet ihop det sista igår, sen blev jag bjuden på middag på gärsgårds och tillsist en sväng till Krisse för att fotografera Calibran hans som ska säljas.

Fan, det känns som att jag liksom har tappat flytet i den här bloggningen. Som att jag mest skriver vad jag gör / ska göra om dagarna..och det är inte speciellt kul..hmm, ska försöka klura ut något trevligt att skriva om.

Farväl vänner. Nu kickar jag igång dagen, lagom till lunchtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se