Hejhå.

Har återkommit till hemmet efter en rolig och trevlig helg i Uppsala. I ochför sig kom jag hem igår, men hela gårdagen gick ut på att läsa matte. Det är otroligt nära målsnöret nu och jag hoppas att det går vägen, både med matten och naturkunskapen. Och gör det inte det, så är inte jag den som är den..då läser jag igen!

Har i princip hela dagen sysslat med att traggla in naturkunskapen, men tog en liten paus för att greja en ny header. Empan tog nya bilder på mig i Uppsala som fick tas i bruk på bloggen. Hoppas att jag nu inte blir less på den här, för jag tyckte den vart rätt fräsig. Den är förövrigt tillverkad i Photoshop Cs5 och Picasa 3, simpelt som tusan.

Nej, nu ska jag nog kliva upp ur dvalan och traggla in PQ..oyeeee vad kul.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Sara

Så snygg header!!!

Postat av: Em

Fräsig, fräsig, fräsig.

Bästa fotografen ser ju jag! =D

2011-05-31 @ 18:58:46
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se