Sj Sj, gamle vän.

Hejsan svejsan.
Idag har jag bokat biljett. Skyndade mig att fynda en av de sista tågbiljetterna ner till Uppsala i morgon. Visserligen fanns det biljetter för mellan 400 och 900, men varför pynta så mycket när man kan få det mer än dubbelt så mycket billigare?! Platsreservation hade jag också, så jag är nöjd.

Ja, idag har jag förlängt mina kurser i naturkunskap och matte. Eftersom jag måste göra min examination innan kursslut och det inte fanns någon tid innan, var jag tvungen att förlänga dom en vecka. Så nu känner jag mig nöjd med det också.

Nä, nu ska jag kila på toaletten, sen ska jag nog börja packa inför morgondagens tripp. Åker nämligen redan klockan 05 från Ånge.

Ikväll är det förresten match på Gladvallen klockan 19. Tror det är F95 (heter det så nu för tiden?) som spelar mot Berg. Kom dit vettja..jag står i kiosken.

Solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se