Hej heeeej.

Sitter på bussen hem från skolan. Har haft mikrobiologi med låret, förvirrande men ändock en smula intressant. Förbannar världen för att den la så himla många småbyar mellan Östersund och Svensta, det tar ju så lång tiiiid..jaja, man ska inte klaga, dom ska ju tydligen flytta Kiruna så antagligen finns det dom som har det värre..
På hemmaplan blir det makaroner, korv och mer mikrobiologi..en hope farmakologi också mest troligt..måste sammanställa alla anteckningar, just nu ser nämligen mina åhörarkopior ut som ett värre världskrig, håller tummarna för att jag förstår vad jag själv menar med mina förkortningar..inte alltid det häder..
Jaja, nu ska jag ta mig ann någonting annat, vad man nu kan sa sig ann på en buss halvfull med passagerare..hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se