Läkemedel

Just nu befinner jag mig i ett rus av läkemedel..jag är tyvärr (?) inte själv drogad, men det känns lite så..alla läkemedel, receptfria, receptbelagda, generella och narkotikaklassade läkemedel ska in i huvudet på ett eller annat vis..som sagt faller de mest basala saker i glömska till förmån för skolan..igår glömde jag tillexempel min bankomatkod..inför en full buss och tio personer i kö bakom slet jag mitt hår över den bortglömda koden medan jag frenetiskt skakade fram 92 spänn ur min börs. Kan dock inte påstå att belöningen för mitt slit var speciellt trevlig, jag fick stå i sex mil. Sex långa mil! Det var fjorton andra som stod också, tala om trafikfara! Och dessutom säger tydligen reglementet att det är jag som stående resenär som åker på böter vid en eventuell kontroll, känns jävligt najs att veta att man i värsta fall var tvungen att pynta ett par extra bagia för den mindre bekväma bussturen, dessutom svettades jag också, som en erkimå i sahara. Ja jävlar, länstrafiken får fan underkänt alltså! Nu vart jag sur.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag tycker att Du ringer lokalpressen om detta! Puss

2011-11-08 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se