Fröken Florence.

Jo. Sitter här i min ensamhet och försöker skriva på ett arbete. Det är en nöt att knäcka när man inte riktigt vet vad läraren är ute efter. På fredag är det redovisning, jag ska redovisa om Florence Nightingale, Sjuksköterskans väg till profession och Det lutherska kallet. Hjälp! Nu säger jag ju dock inte hjälp över att jag inte finner information, utan över att jag finner FÖR mycket information! Vi ska prata i bara några minuter (högst tio)..jag skulle kunna babbla på i två dygn om mina prylar. haha.

Nåväl, det går bra att kliva upp på mornarna, en smula slitsamt, och framförallt ovant, måste jag säga att det är dock. Men nu är pulverkaffe inhandlat så nu blir det kaffe på bussen i morgon klockan 05.50 (okristligt alltså).

Annars trivs jag bra på skolan än så länge, ser nya ansikten varje dag på klasskompisar som kommit in i efterhand..det är redan folk som hoppat av programmet också. Knepigt tycker jag.
Kan även berätta att vi har hur bra lärare som helst, hade jag tillexempel haft den här matteläraren på gymnasiet lovar jag att jag scorat fullt, för tusan vad hon förklarar bra! Samma med föreläsaren i Lagstiftning, what a women alltså, att få något med paragrafer att vara kul är fan inte lätt, men hon gört!
Jaja, nog glorifiering för idag..

Ska snart försöka leta mig hemöver och intaga sovställning. Kika på "Änglagård 3" fast jag redan sett den. Men det är ju som dom säger, man märker alla detaljer när man ser på allt en andra gång!

Nej, nu ska jag skriva klart om det lutherska kallet, sen är det bannemej sänggång!

Hejdå på er folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se