Itunes.

Ska jag äntligen få spela wordfeud? Eventuellt. Förhoppningsvis. Kanske.
Min dator har strejkat ett längre tag nu så jag har tagit mig ann en av mina mödrars datorer..hmm, det där lät ju knäppt, för jag har bara en mamma, men hon har två laptops.
Jag skrämde dock igång min för att kunna uppdatera min ajföun, tyvärr ska man ju inte ha tur jämt så det gick ju inte. Bönade och bad om tips på föusbox och döm av min förvåning att ett av tipsen var så bra att jag anammade det..installerade om itunes och det lyckades minsann! Yeeey!
Så nu väntar jag på att telefonen ska uppdateras och att det än en gång ska bli frid i mitt hjärta.

Har beställt en jacka också, en mycket fin jacka. Tyvärr kommer jag inte lägga ut någon bild på den, för den var inte lika snygg på bild. Tyvärr ska man ju inte ha tur jämt (jag har tydligen aldrig tur), så när jag väl skulle beställa så fanns inte färgen jag ville ha kvar så jag fick gött beställa en svart. Men tur, som jag faktiskt har vartannat kvartal, så gick det att byta färg inne i butiken. Dock lär väl oturen komma tillbaka som en bitchslap när jag inser att min färg är slut i butiken också. Jaja, man får inte mer än man klarar av här i livet har jag hört..och får jag en svart jacka är det väl eventuellt någon mening med det också.

Annars går det som bra på skolan. Hade metodövning idag. Vi fick ligga i en säng och bli matad med massa äcklig smörja och lite körv. Dessutom fick vi även blunda för att sätta oss in i hur det är att bli matad när man är blind. En smula wierdo, men ändå ganska najs eftersom jag hade en bra mattant. Då var det roligare att få mata faktiskt.
I morgon har vi redovisning av några patientfall som vi fick göra idag och klockan 12 kommer tentan ut på nätet. Scaaaary. Men vi får hoppas att det går bra. Om Gud vill, så går det bra.
Vet inte riktigt varför jag blandar in Gud, eftersom jag inte direkt är religiös, men man vet fan aldrig, bäst att hålla sig väl med farbrorn så han har mercy med en när det gäller sånna här grejer. hehe.

Nej, nu ska jag tjata lite på datorn så den uppdaterar telefonen lite snabbare, tog ju fruktansvärt lång tid det här.
Sen ska jag eventuellt till Keista och diskutera färgprover.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Queen B. is Right

No problem!

2011-09-27 @ 18:19:18
Postat av: Mamma Di

Ska bli spännande att se jackan! Kanske kan vi öva på lite matning hemma oxå så man har en uppfattning om hur det känns! Puss!

2011-09-28 @ 11:55:50
Postat av: Ester

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se