Lika roligt?

Ibland kan jag bli så infernaliskt trött. Trött på människor. Ska försöka förklara vad jag menar..återigen är det det här med min utbildning. Folk kommer dagligen fram till mig och frågar; "Hur går det i skolan, är det lika roligt fortfarande?". Jag blir faktiskt alldeles brydd på dessa människor..för det första så är 99% av människorna som frågar sådana som jag inte ens berättat att jag går i skolan till. Men alla vet ju allt i en sån här liten by så det är ju ingen big deal. Men det jag stör mig mest på, det är hur en människa som inte jag pratat med på kanske flera år eller what ever kommer fram och frågar om det fortfarande är lika roligt i skolan..höh, tänker jag då..har jag någonsin ens uttryckt för dig att det är kul från första början?

Nä, nu kände jag minsann att jag brusade upp alldeles för mycket, egentligen vill dom ju bara väl med sina frågor får vi hoppas. Och nu ska inte ni som läser bloggen vara nervös över att säga eller fråga något..för här i bloggen har jag faktiskt skrivit att jag tycker det är roligt och sånt.

Jaja. Man måste ju få fundera ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Hoppas att Du tycker det är lika roligt hela tiden, för det vore ju förskräckligt om var less redan efter bara några veckor! Puss!

2011-09-29 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se