Vi till vår gruva gå.

Eftersom Empan i sin blogg klagar över att ingen i hennes närhet skriver så får jag väl offra mig.
Tredje veckan på skolan nu..än så länge går det som smort, men det är ganska mycket att göra. Om cirka 2 veckor har vi både examination i lagstiftning, omvårdnad, etik och filosofi samt redovisning av metodövning..jäääj!

Annars rullar det som sagt på i skolan, lär mig många nya saker varje dag och har nästan koll på vad alla i klassen heter..men bara nästan, vi är ju trots allt 54 personer.
Har kommit in i det här med att kliva upp 05 också, går mycket bättre än jag trodde, och det bästa är ju att jag faktiskt inte är supertrött när jag kommer hem, som jag annars har en tendens att vara mest jämt.

Nåväl, jag plitade i allafall ner ett inlägg, att det var världens tristaste för er, må så vara!

Nu ska jag kolla på idol med kärln min!

Kommentarer
Postat av: Em

Går ni i skola varje dag?

2011-09-14 @ 21:22:27
Postat av: Mamma di!

Roligt med uppdatering, måste bli bättre själv på det oxå.

2011-09-15 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se