Wordfeud.

Jag är helt frälst. Wordfeud är världens bästa uppfinning, nästan bättre än hjulet, nästan bättre än internet och ikea.
Empan skrattar åt mig när jag uttalar namnet på det, jag säger wordfedd..inte för att jag är säker på att det heter det, utan för att jag har hört andra människor säga det. Som sagt, Empan hånar mig för det, hon påstår att det heter typ wordfåjjd eller något? Fast det är sant, den gamle filosofen stavade ju nästan lika feud och freud..eventuellt uttalas det lika också..alltså wordfåjjd..som Empan sa..men det tar emot att ge henne rätt när hon skrattat åt mig så in i bängen.
Jag håller fast vid att det bara är i Örebroe-land där hon bor som dom säger sådär konstigt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi fortsätter säga wordfedd! =)

Postat av: Em

Fjuuuuud heter det.

Feud = Fejd. Det är liksom en fejd med orden. Kom igen nu, keep up!

2011-09-29 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se