Baka, baka liten kaka.

Tänkte att jag skulle vara duktig och baka lite cupcakes inför våran sista dag på praktiken i morgon, bjuda folket på som stått ut med oss i fyra veckor. Tji fick väl jag när cupcakemixen var slut och att slänga ihop egna muffins var ett faktum, chokladmuffins blev det..i skrivandets stund står de och kallnar innan jag ska klissa på lite chokladfrosting ala Leila på dem..jag vet inte riktigt vad jag tycker om den frostingen nu när jag smakat, men man kan ju alltid hoppas att dom man bjuder tycker om den!

Nu ska jag ut i köket å spritsa minsann!
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gött :)

Postat av: Mamma Di

Blir säkert bra och det är ju mycket mer imponerande med hemmalagda!

2012-04-26 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se