Cirka.

Vid cirka 18.45 ringde det på dörren, det var Björni. "Hur visste du att jag var hemma?" frågade jag.."Det visste jag inte" svarade han. Så hade inte jag varit hemma och öppnat så hade han alltså stått och plingat sig blodig för att han inte orkade/ville/kunde plocka upp sin egen nyckel. Intressant.

Dessutom blidde det ingen korv, jag freerajdade ihop en baconröra med diverse konstiga ting i. Jag älskar att klämma i massa saker som egentligen inte hör till, men bara så lite att det knappt smakar för att det inte ska bli förstört..men blotta vetskapen om att det faktiskt är lite av varje i den gör att ingen någonsin kommer kunna göra en likadan..inte ens jag själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se