Hejsan.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade er om vad som händer på västfronten minsann. Har två dagar kvar på praktiken, vilket är väldigt tråkigt eftersom jag har haft det superbra! Vi har fått göra i princip allt som sjuksköterskorna gör och man har verkligen känt sig både behövd och uppskattad, vilket är helt underbart!
På onsdag är det raka vägen tillbaka till skolbänken igen, vilket är med blandade känslor som sagt, ska bli kul iofs att få höra vad alla andra har hamnat på för ställen och hur de har trivts med sina praktikplatser.

Håller på med en rapport om sjuksköterskans omvårdnadsansvar just nu, får en liten flashback från omvårdnadsuppgiften vi hade i början av utbildningen, det är nämligen alldeles för lite sidor! Max sex sidor får det vara och jag har redan skrivit sex..och jag har dessvärre inte ens skrivit hälften av det jag ska..jobbigt!

Som sagt, tillbaka på skolan på onsdag, men det blir bara en vecka innan det är dags för hemstudier och återigen rapportskrivning i två veckor, dock en liten större rapport denna gång..skulle kunna gissa att den ska vara minst tio sidor, jaja, det är väl bara att vänja sig antar jag, lär bli ett antal rapporter man ska skriva under de två återstående åren.

Annars händer det inte så mycket under solen, käkar vindruvor och dricker sjöar av vatten samtidigt som jag längtar till sängen vareviga kväll..det är så gött att slå ner huvve på kudden och somna till ljudet av svallande vågor..höh? Vart nog nåt fel nu tror jag..haha.

Till middag idag dristade jag mig att göra en köttfärsfrestelse, dock insåg jag att jag var väldigt snål med köttfärsen så det fick bli bacon på toppen! Annars funderar jag på att gå en kryddarkurs, är så grymt dålig på att krydda maten så det finns inte, tycker jag häller på kryddor men ändå smakar det tammefan ingenting, blir så fundersam.

Jaja, nu ska jag nog ta och duscha innan Arga snickaren börjar. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Sara

SEX SIDOR??? Redan! Duktig du är!!! Jag har 1,5 fortfarande... Måste ta mig i kragen. För sätta mig ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se