Nej.

Känner mig så fruktansvärt orkeslös. Är trött så jag skulle kunna falla död ner när som. Någon konstig migränliknanade huvudvärk har jag råkat ut för också, bara för att jag häromdagen tänkte att jag inte haft ont i huvudet på länge..vad blev det utav det då? Fyra dagars konstant huvudvärk bakom ögonen och i nacken. Tack tack, förtjänar det antar jag.
 
Känner mig förövrigt ganska less på mycket just nu, massa strul överallt som man blir gråhårig på. Hösten börjar komma också, jag tycker det kan va ganska mysigt, men på nått sätt så känns det jobbigt också. 
Börjar skolan på måndag, efter ett alldeles för kallt och kort sommarlov, men det ska bli kul.
Hade tänkt att hitta på något roligt såhär sista helgen innan skolan också, men hur det blir vet jag inte än.
 
Nåväl, nu ska jag nog lägga mig på soffan bredvid Leon-korven och vila en sväng såhär efter jobbet - gött.
 
Hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se