Produktiv.

Idag har det sannerligen vart en produktiv dag. Har gjort en komplettering på ett arbete som ska vara inlämnat på måndag - alltid ska man vara ute i sista minuten! Ska bara försöka få min upptagna pluggkamrat att läsa det jag lagt till för att se om hon tycker att det ska tilläggas något mer. Sedan har jag suttit och glott lite på schemat inför hösten och i veckan beställde jag kurslitteratur till hösten för den nätta summan av 5000 kronor. hmm.
Nu klockan 16 bär det av till hemmet för att avverka några timmar innan det är dags för helg. Imorgon är det Rätans if´s 90-årsjubileum som går av stapeln, ska bli intressant vad de har hittat på..och hungrig som jag är - vad det blir för mat. haha.
Återkommer kanske någongång. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se