It´s burning in the knauts.

Det brinner i knutarna, och det på mer än ett sätt, har tenta på tisdag, muntlig denna gång, inför fyra lärare och klasskompisar ska man sitta. huvvaligen.
Sedan en examination på torsdag, då ska vi kunna sätta PVK och göra iordning ett dropp. 
Jag kan med andra ord inte riktigt påstå att jag längtar tills nästa vecka, snarare till veckan därpå då det är över. Dock ska jag på massage på tisdag vilket är ett stort glädjeämne på den annars så helvetiska veckan!
 
Försöker boka hallabaloo till nyår också, men såklart när man talar om människor i allmänhet så har ju ALLA så inihelsike svårt för att bestämma sig om saker och ting, förstår verkligen inte varför. Antingen vill man, eller så vill man inte. Antingen så kan man, eller så kan man inte. Antingen så har man pengar till det, eller så har man inte. Antingen så är man 21 år, eller så är man inte. Svårare än så är det verkligen inte. 
Dock kan jag väl inte påstå att jag är alldeles velfri heller, men vissa människor tar ju hem priset på värsta veljonny i hela kommunen.
 
Jaja, nu ska jag, efter 8 timmars pluggande idag, lyssna på lite julmusik..för det är jag minsann värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se