Julen passerad.

Jahapp, då har julen passerat. Det vart en trevlig tillställning hemma hos mamma och pappa med mycket god mat och många fina julklappar. Och tillslut på kvällskvirren var hela familjen samlad och diskuterade diverse, trevlen!
 
På juldagen klädde jag mig för syskonmys och spelkväll, men ack så jag bedrog mig, det vart som traditionen bjuder skalet och jag trotsade alla finklädda människor med den vitaste t-shirten världen skådat samt den ståndaktiga hatten på hjässan. Det vart en succé mina vänner.
 
Har idag tagit upp pluggandet igen också, insåg att det var endel saker jag var tvungen att ta itu med innan vi drar till Stockholm och Helsingfors på måndag, men nu är "måstena" gjorda för dagen och jag ska strax bege mig tillbaka till min pluggbubbla i köket.
 
Tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se