Sista dagen.

Ja, så var sista dagen kommen. Sista dagen på skolan innan "julledigheten" eller sista dagen för mänskligheten. Det är som man själv vill. Dock är jag lite kluven i hur jag ska planera timmarna fram till i morgon..ska jag plugga eller inte? Det är ju sjukt ovärt att trycka in kunskap om ändå jorden går under i morgon..då kan man ju göra något roligare den sista tiden istället.
 
Jaja, åter är jag på skolan tidigt, har suttit här i nästan en timme eftersom jag än en gång fick skjuts av Björne in till stan, det är mysigt. Bara jag och städerskan idag också. Hon är trevlig, tyckte att jag var morgonpigg.
 
Nej, nu ska jag nog kila ut i korridoren och titta efter någon liten klasskompis att språkas med innan det är dags för föreläsning av en präst.
 
Tackar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se