Tidigsh.

Hej alla morgonpigga männsker.
Jag är minsann på G, fick skjuts av karln in till skolan vilket resulterar i att jag är här redan nu..och har vart en stund. Börjar inte förän om en timme. Kan meddela att det bara är jag och städerskan på hela skolan..luftigt kan man säga.
 
Vi har i skolan gått in i den palliativa kursen, vilket ska bli mycket intressant. Vi ska lära oss det här med svåra samtal med mera, det tror jag kan bli nyttigt!
 
Jaja, annars händer inte så mycket under solen, snart är det jul och jag är nästan klar med alla julklappar..i allafall i tanken..nu ska de sista bara inhandlas så är jag redo och julen kan komma.
 
Gjorde i torsdags en praktisk examination där jag tillredde en infusion och satte ett dropp som jag igårkvällst fick reda på att jag blev godkänd i. Känns gött.
 
Nej, nu ska jag nog trilla vidare och bida min tid tills dess att vi börjar våran dag med smärtfysiologi 8.15.
 
Adjöken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se