En får tacke!

En sak som gör mig en smula (eller snarare en hel limpa) irriterad är när man tar på sig att vara chaufför, man kör ut fyra städade och fina ungdomar på galej..för att sedan när man ska hämta dom finna, förutom de fortfarande relativt städade ungdomarna, fem till som inte har skjuts hem. Självklart får dom åka när man ändå har vägarna förbi deras hus. Man skjutsar dem från krogen och hem till dörren medan dom för livliga, roliga och trevliga diskussioner i baksätet, men sedan när man är hemma stannar, vänder sig om och ber passagerarna skvätta i lite bensin så sover plötsligt (nästan) varenda kotte märkligt nog?!
Fast det som egentligen stör mig mest, det är att vissa inte ens kan öppna käften och säga `Tack för skjutsen`.

Jag vet ju iallafall vilka det är jag ska ha i bilen nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Mamma di

vad rätt Du har!

2012-02-11 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se