G.

Jaha, då var dagen med examination avklarad då, skapligt najs!
Vi hade redovisning sist av alla och eftersom alla andra grupper dragit över tiden så vart det knappt med tid åt våran redovisning, slutade nästan med att läraren tog över hela alltet för att det skulle gå snabbare, hon tyckte tydligen att vi hade skrivit så himla mycket, hehe.
I varje fall så blev vi, jag citerar, "absolut godkända" vilket var jätteroligt att höra då man oroat sig för den här uppgiften ett tag nu.

Nu sitter jag och diskuterar med mig själv. Jonas, 18 år, har nämligen fått diabetes men missköter sin medicinering så jag försöker bena upp varför han inte vill ta den samt vilken roll genus kan ha i det hela, klurigt med kul!
Imorgon är det in på skolan och diskutera vidare om Jonas och några andra fall tillsammans med gruppen, sedan är det minsann helg..tills på onsdag då det är på´t igen med examination. Måste även påminna mig själv om att rapporten ska vara inne på måndag så vi har fixat den klart också!

Jaja, inläggen här handlar mest om skolan nu mera, skittrist, men det är i princip det enda jag gör. Får försöka bättra mig en smula.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig, odåga!

2012-02-11 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se