Guthenmorgen.

Goder morgon alla folk.
Här sitter jag och glor på tv, om cirka en timme ska det avslöjas vad den nya lilla prinsessan ska få för namn, jag är ju ingen direkt rojalist, men jag håller ju på att hon ska heta Eleonora så jag måste ju kolla om jag får en (nästan) namne med kungligt blod.

Annars är det ju fredag idag, dricker fredagskaffe ur min termosmugg, den funkar med andra ord att använda hemma också! Funderar på om jag ska läsa lite i kurslitteraturen inför tisdagens träff, meeeen, det kanske jag lika gärna kan göra i morgon ju..

Trubadur på panget ikväll, eventuellt kanske det blir en sväng dit och kolla om han/hon sjunger några trevliga bitar som man kan tralla med i.

Jaja, nu ska jag se om jag hittar någon inspiration till att måla något. Tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se